i

KopForum

Liverpool FC Supporters’ Club Scandinavian Branch

Samletråd: Rafa må gå...

Siste innlegg on, mar 10 2010 13:06 av eliasar. 7187 svar.
Side 1 av 480 (7188 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • lø, feb 16 2008 18:02

Samletråd: Rafa må gå...

Vi kan være så lojale vi bare vil, men det er ikke mulig å bortforklare årets sesong med at vi har eiere som ikke skjønner transfermarkedet!

Når ikke spillerne våre klarer å stable på beina nok guts til å slå Barnsley, er begeret smekkfullt!!

Jeg har ergret meg i utrolig mange kamper i år, over fantastisk merkelige lagoppstillinger fra Rafa! INGEN skal fortelle meg at ikke spillerne lar seg påvirke av at de skjønner at de ville hatt bedre sjanse til seier med et bedre komponert lag!

Noen vil fortsette å si at vi skal slutte å syte, og at Rafa kjenner spillerne best og vet hvem som bør spille! TULL, han beviser i kamp etter kamp at så ikke er tilfelle!! Hans higen etter å sette opp spesielle lagoppstillinger for å fortsatt fremstå som genial, er blitt vår bane denne sesongen!

Takk for innsatsen Rafa, det var moro så lenge det varte.........

• lø, feb 16 2008 18:06 Svar til:

• redthomas
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Tysnes
    • Innlegg 38

Re: Rafa MÅ gå....

Så jævlig enig!

Begeret er ikke bare fullt... Det renner over som bare det!

• lø, feb 16 2008 18:07 Svar til:

• Leivi93
    • Topp 200
    • Krokstadelva
    • Innlegg 297

Kan ikke si meg mer enig! Detta skulle liksom være sesongen vi skulle ta seriegull, mens nå må vi bare jobbe for å få champisons league plassen!

• lø, feb 16 2008 18:08 Svar til:

Han må ikke bare gå, han må REISE TIL H...... Dette er så dårlig at det er ikke ord. Dette laget suger!!!!!!!!!!!!

• lø, feb 16 2008 18:09 Svar til:

Ja Rafa Må gå, men det kommer han ikke til å gjøre. K K er nå engasjert og "the special one" er kanskje en syk drøm, men for all del. Det Rafa har utvist denne sesongen er skammelig!

Hvis Rafas kompetanse skal vurderes iht. disposisjoner så er svaret klart. Rafa har ikke det som skal til. Rotasjonspolitikken er helt på jordet. Vi har like mange skader vi som alle andre og våre spillere sludrer ikke av energi. Nei, takk og forvel Rafa.[:'(] 

• lø, feb 16 2008 18:10 Svar til:

• treyyy
    • Ikke rangert
    • Innlegg 64

Helt enig! Det finnes mange tråder om Rafa fra før. Denne tråden bør slettes!

• lø, feb 16 2008 18:11 Svar til:

• Baresi
    • Ikke rangert
    • Innlegg 62

Helt enig. Og nå orker jeg ikke masse ting om at vi kritikerne er medgangssupportere etc. Rafa har hatt min støtte helt til de siste mnd. Men nå er det nok. Vi er over en hel sesong ikke en bit nærmere liga gullet enn for 4 år siden. Vi har fått større kamp om 4. plassen i  stedet. Det er rett og slett ikke godt nok og Rafa har ansvaret. Mannen må ut, desverre!!!!!!!

• lø, feb 16 2008 18:13 Svar til:

• Leivi93
    • Topp 200
    • Krokstadelva
    • Innlegg 297

hvorfor bør tråden slettes? det er så sant det som blir sakt nå. han har ikke det som skal til for at vi skal vinne premier league

• lø, feb 16 2008 18:14 Svar til:

• De Stijl
    • Topp 75
    • Registrert dato ti, jan 15 2008
    • ..men har vært her lengre enn du tror.
    • Innlegg 657

Utover i kampen så ble jeg mer og mer rolig og hoppingen i sofaen ble mindre og mindre for hver sjanse Liverpool fikk. Jeg skjønte nemlig at dette aldri gikk veien. Liverpool skapte overaskende mange sjanser, men jeg hadde en merkelig overbevisning om at dette ble den siste kampen for Liverpool i årets FA cup.

Jeg tror Benitez har fått maksimalt ut av laget når det gjelder å spille en fotball som passer minst mulig i England. Der har han virkelig lyktes. Cheers Rafa. 

• lø, feb 16 2008 18:17 Svar til:

• iopy1
    • Ikke rangert
    • Innlegg 32

skar:

MÅ DU/DERE STARTE EN NY TRÅD OM DETTE HVER FORBANNA GANG VI GJØR EN DÅRLIG KAMP?!?!

Du trenger da ikke være så ufin bare fordi mannen påpeker noe som er innelysende for alle som har fulgt laget i en lengre periode. OG har du spurt deg om hvorfor det dukker opp så mange tråder om dette emnet?  Rafa må nå innse at han er minst et nummer for liten for engelsk toppfotball.

• lø, feb 16 2008 18:17 Svar til:

• redthomas
    • Ikke rangert
    • Tysnes
    • Innlegg 38

Fy **** så folk syter å klager på trådstartere på dette forumet ..... Latterlig!

• lø, feb 16 2008 18:18 Svar til:

• johaks
    • Ikke rangert
    • Innlegg 20

Nå bør hoder rulle. Ikke nok med at vi ryker ut i alle turneringer - vi spiller drepende kjedelig fotball og. Og bortsett fra Torres har Rafa kjøpt en gjeng med B-spillere. Denne rulleringen har ført oss to år tilbake - Stikk av RAFA

• lø, feb 16 2008 18:19 Svar til:

Ey ey chillan.  Kanskje man skal gi tillit til rafa. 

Fergusson tok over et man utd lag som hadde vært top4 alle de 5 sesongene før han tok over. Neste 5 årene etter at han tok over endte dem aldri opp bedre enn 7 plass, og med et gjenomsnitt på 9 plass.Fergusson har vært rik på tid, og penger. Derfor har han kunne bygd opp et lag han har trua på selv over en lengre perioder. de talentene han kjøpte inn i starten når han kom ble jo ikke så værst. Beckham, Scholes, Giggs, Neville etc. etter det har han hatt penger til og hente 1-2 superstjerner pr år. må huske at dem henta inn Ferdinand for 30M£- vår dyreste forsvarspiller gjennom tidene er Skrtel til 6M£

Wenger har ikke hatt så mye penger, men han har hatt mye mye tid. derfor vet han at han kan fokusere på og hente inn masse billige gode talenter, og så blir et par av dem kjempegode og han kan bygge et lag rundt det.

Mourinho med Chelsea hadde så mye penger han ville ha, og kjøpte et lag verdt 3 ganger mer enn liverpool laget kostet. Klart dem blir bra.

Benitez, har ikke fått noen av delene. værken tid eller penger

Man kan ikke sammenligne managere som ikke jobber under like forhold.

Hvis dette forumet skal være et levende forum, kan det ikke være slik at hvis jeg eller andre har noe vi ønsker å utrykke, absolutt MÅ bruke gamle tråder, og legge inn en kommentar på side 15 om hva vi mener! Det som bør slettes på dette forumet, er evigvarende debatter!! Vi trenger et levende forum, ikke et hvor "storforbrukerne" skal fortsette å konkurrere om hvor mange svar de får på sine innlegg...

Selvfølgelig må Benitez gå - det har jeg sagt lenge. Han drar Liverpool ned i søla ved å bruke pengene våre på møkkaspillere og ikke utvikle laget i det hele tatt.

trophy

Side 1 av 480 (7188 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »