i

KopForum

Liverpool FC Supporters’ Club Scandinavian Branch

Anfieldtur - spørsmål og reisetips

Siste innlegg ti, mar 2 2010 15:06 av Ketil. 707 svar.
Side 1 av 48 (708 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, jun 16 2008 14:56

• snerken
    • Topp 25
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Flekkefjord
    • Innlegg 1 637
    • Moderator

Anfieldtur - spørsmål og reisetips

Her kan vi dele tips, stille spørsål og ta opp temaer innenfor fotballturer til England.
    Det er mange på forumet som drar over for å se favorittlaget sitt spille flere ganger hver sesong, så det er bare å spørre.

Relevante spørsmål- og tipstemaer
    Kampbillett (svartebørs-tips vil bli slettet)
    Reiseselskaper
    Flybilletter og andre reisemåter
    Transport (lokalt)
    Severdigheter
    Uteliv, restauranter og shopping
    Bortekamper...
    Og andre ting….

Kom med dine tips og spørsmål!

Vi sparer oss også for mange unødvendige tråder, om reise-temaer blir tatt opp her.

• ma, jun 16 2008 15:04 Svar til:

• snerken
    • Topp 25
    • Flekkefjord
    • Innlegg 1 637
    • Moderator

Re: Anfieldtur - spørsmål og reisetips

Det ble noe rot her, men dette er fra en annen tråd, som nå diskuteres her.

Hisu:
    Hei
    Til høsten har jeg endelig lyst til å reise til Liverpool for å se en kamp. Da lurer jeg på følgende:Jeg ser at det går å bestille via Sabra til i underkant av 5000 kr, men gjelder det bare for medlemmer? Jeg er medlem, og jeg tenker på å reise med faren min som ikke er medlem. Har det noe å si? Takk for svar på forhånd. 

Zoni13:
     Hvis dere bor i samme hus så kan faren din bli familiemedlem til kr 60.
    cupsinmay:
    Trur det går greit om din far ikke er medlem, det var ikke min da vi så pompey i 2005... Og som førstereisende vil jeg absolutt anbefale sabra, en telefon og bestilling i boks.. Husk flybilett i tilegg, dra Fredag til Mandag for det er stor fare for at kampen kan bli flyttet pga tv sendinger. dette kan skje rett i forkant av kamp og da har man gjerne bestillt fly, kampbilett og hotell og også ha betalt reisen... Det koster ett par sydenturer og dra men er så utrolig verdt det når man står der med kampbilett utenfor stadion...ønsker bare lykke til, Walk on...

bulle17
    På infoen som Sabra nettopp la ut, er det undertsreket at alle reisende må være medlemmer. Men som det ble påpekt litt lengre oppe her i tråden; er en i familien allerede medlem koster et familiemedlemskap ikke mer enn 60kr.
    Ellers er det jo mange operatører; Steve Perryman f.eks. Men faktisk er det ikke imponerende mye å spare på billett/hotell på egen hånd. Anbefaler dog å fikse fly selv. Gir litt mer fleksibilitet!  

• ma, jun 16 2008 15:13 Svar til:

• Goldensky
    • Topp 500
    • Bergen
    • Innlegg 247

Har sjekket litt på disse billettene til Ryanair selv, og de er ikke spesielt billige med mindre man reiser på onsdager eller torsdager..Dersom man skal fly fra feks Bergen er norwegian til London det billigste alternativet tror jeg. Finner billetter helt nedi 800 kr tur/retur, og tog fra London til Liverpool for 17 pund hver vei..

Ellers; noen som vet hvilken praksis Sabra kjører på bestilling av turer? Velger man et førstevalg og et andrevalg for ønsket kamp feks? Kan man betale for fly kun en vei hos Sabra og fikse retur selv feks? Kunne tenke oss å ha muligheten til å være igjen til en evt Cl-kamp..

• ma, jun 16 2008 15:32 Svar til:

Goldensky:

Har sjekket litt på disse billettene til Ryanair selv, og de er ikke spesielt billige med mindre man reiser på onsdager eller torsdager..Dersom man skal fly fra feks Bergen er norwegian til London det billigste alternativet tror jeg. Finner billetter helt nedi 800 kr tur/retur, og tog fra London til Liverpool for 17 pund hver vei..

Det er også mulig å reise med Ryanair til Birmingham. Det er togstasjon ved flyplassen og ligger vel sånn omtrent halvveis på togturen mellom London og Liverpool.
    Husk å kjøpe togbilletter i god tid før avreise for å sikre deg de billige billettene.

• ma, jun 16 2008 15:55 Svar til:

• spass
    • Topp 200
    • Innlegg 324

snerken:

Nå har jeg nettopp kikket på RyanAirs priser, det var ikke positivt.
    Jeg er usikker på om prisene justeres, for dette var uvanlig dyrt til RyanAir å være. På hjemmekampene før jul, ligger flybillett-prisen på ca. 2500-3000,- - tur/retur.

RyanAir justerer prisene så det holder. Broder'n bestilte flybilletter til meg og han tidligere i dag, men når han kom til siste steg så fikk han error. Når han så oppdaterte siden så hadde returbilletten steget med 500kr pr pers!!

• ma, jun 16 2008 16:18 Svar til:

• tribun3
    • Ikke rangert
    • Innlegg 16

jeg har hatt best erfaring med å fly sas til manchester. er du tidlig ute ligger disse prisene ganske lavt. bestill en taxi fra et privat taxiselskap i liverpool så betaler du ca. 30 pund fra flyplassen til hotellet. dessuten er det mye mer komfortabelt enn ryan air a gitt ; )

det er selvfølgelig sikrere å bestille fra sebra eller likenende da de fikser alt for deg, inkl. billett, men de tar også ganske godt betalt. hvis du bare skal på en tur i løpet av året så er det kanskje verdt å følge et slikt opplegg, men for de som skal reise flere ganger er det å anbefale å fikse opplegget selv. 

• ma, jun 16 2008 16:25 Svar til:

• Goldensky
    • Topp 500
    • Bergen
    • Innlegg 247

tribun3:

jeg har hatt best erfaring med å fly sas til manchester. er du tidlig ute ligger disse prisene ganske lavt. bestill en taxi fra et privat taxiselskap i liverpool så betaler du ca. 30 pund fra flyplassen til hotellet. dessuten er det mye mer komfortabelt enn ryan air a gitt ; )

Hvor i landet flyr du ifra for å fly med sas til manchester?

• ma, jun 16 2008 16:31 Svar til:

• snerken
    • Topp 25
    • Flekkefjord
    • Innlegg 1 637
    • Moderator

spass:

snerken:

Nå har jeg nettopp kikket på RyanAirs priser, det var ikke positivt.
    Jeg er usikker på om prisene justeres, for dette var uvanlig dyrt til RyanAir å være. På hjemmekampene før jul, ligger flybillett-prisen på ca. 2500-3000,- - tur/retur.

RyanAir justerer prisene så det holder. Broder'n bestilte flybilletter til meg og han tidligere i dag, men når han kom til siste steg så fikk han error. Når han så oppdaterte siden så hadde returbilletten steget med 500kr pr pers!!

Ja, riktig. Kjipt. Vanskelig å forholde seg til et slikt selskap.
  • ma, jun 16 2008 19:02 Svar til:

• druaas
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, jun 16 2008
    • Innlegg 30

Vi reiste til London og så videre. Det er ikke å anbefale, veldig mye stress å tar veldig mye tid... Har hørt det er bedre å reise til Manchester å bare ta Taxi :=)

• ma, jun 16 2008 19:19 Svar til:

• tribun3
    • Ikke rangert
    • Innlegg 16

Goldensky:

Hvor i landet flyr du ifra for å fly med sas til manchester?

gardermoen. vet ikke om det er andre flyplasser i landet som flyr dit.

det går også an å bestille british airways via london, det blir heller ikke så verst priser, men da med en mellomlanding, som er litt kjedelig.

• ma, jun 16 2008 19:48 Svar til:

• Hisu
    • Ikke rangert
    • Innlegg 12

Jeg så på TiaTravels at turene var på £280 på de fleste kamper. Vi er to stk, så da blir det jo nærmere 6000 kr. Fly ble på ca. 3000 kr med RyanAir til London.

Jeg lurer på om det går ann å ringe å bestille et par biletter som jeg så koster ca £32-£34. Det blir jo ca £65 for oss to + hotell som ikke kan koste nærmere 5000? Går det ann å ringe å bestille slik? 

• ma, jun 16 2008 21:09 Svar til:

• Tage
    • Topp 500
    • Innlegg 182

Det er på hotellpakkene det.

På mine i 99 Anfield Road er prisene fra 1700,- - 2500,-

Det inkluderer kampbillett og 1-4 overnattinger. Så er det 100,- i avslag om du er medlem i supporterklubben. Fleste av kampene er no uansett utsolgt.

• ma, jun 16 2008 21:22 Svar til:

***, da var Tiatravels nesten utsolgt..

F***e.

Jeg og dama er desperate etter og komme oss nedover til en "storkamp" (les: Man utd, Arsenal, Chelsea, Everton). Tia er utelukket, dama er ikke meldt inn i supporterklubben er det da ikke no råd og bestille ifra Sabra?.

**** altså, må vel ta til takke med en stusselig kamp igjen da :p, men kommer man nedover så er det vel like greit ;).

• ma, jun 16 2008 21:39 Svar til:

• hravi
    • Ikke rangert
    • Innlegg 51

kenzemaulie:

F***e.

Jeg og dama er desperate etter og komme oss nedover til en "storkamp" (les: Man utd, Arsenal, Chelsea, Everton). Tia er utelukket, dama er ikke meldt inn i supporterklubben er det da ikke no råd og bestille ifra Sabra?.

**** altså, må vel ta til takke med en stusselig kamp igjen da :p, men kommer man nedover så er det vel like greit ;).

Meld inn dama som "familiemedlem" til 60 kr,  betal med kort, og vips så er den saken ute av verden. Du kan jo også sende en mail til Sabra og undersøke, tror de selger pakker til deg selv om det bare er du som er medlem.

• ma, jun 16 2008 23:30 Svar til:

• Tage
    • Topp 500
    • Innlegg 182

kenzemaulie:

F***e.

Det er ledige pakker på Liverpool - Everton på fotballpakke 2 på siden min.

Side 1 av 48 (708 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »